joi, 21 ianuarie 2016

Trăiască Enelul și Telekomul, minunile vieții moderne!

Trăiască Enelul și Telekomul!
Am început ziua minunat! Dar minunat, zic! Când mă trezesc, mă îndrept cu cafeaua într-o mână spre laptop. Când, ce să văd! Internetul nu merge!!!! Coșmarul tuturor celor ce ne servim de el, tuturor cărora ne este indispensabil în muncă, ca divertisment sau… treaba noastră!
Asta după ce azi-noapte am stat 2 ore și ceva fără lumină. Dragii de la Enel au oprit-o J. Da, da, pe timpul ăsta de ger. Ce poate fi mai minunat decât la – nșpe grade să ai lumina oprită, în condițiile în care centrala de gaze depinde de curent? Să nu poți să faci un duș, să n-ai Internet, practic să nu poți să faci nimic! 
După pățania de aseară, de dimineață mă trezesc fără net! :((. Sun la Telekom, vorbesc cu un tip destul de OK (spre deosebire de alții, care te lasă să aștepți ca să-ți spună doar că e defecțiune), trebăluiesc ghidată de el la telefon vreo 20 de minute, în sfârșit se rezolvă! Aleluia! În sfârșit, liber la net, nu pot să cred!
Nici n-apuc bine să îmi verific mailul, că din nou cade! De data asta nu Internetul, lumina!:(((((((((((
Din nou! Ca un bumerang! Când crezi că ai scăpat, se întoarce cu și mai multă forță! La mine ești într-o atmosferă feerică, de sfârșit de secol 18, început de secol 19. Retro, ce, nu e frumos? Nu ne mai apucă nostalgia câteodată, după vremurile pierdute? Veniți la mine și le veți regăsi numaidecât!
Dacă vii seara, te va „lovi” o atmosferă romantică, lumânări peste tot, o lumină difuză, umbre proiectate pe pereți, ca într-un film gotic. Cu puțină imaginație, te crezi în „Domnișoara Christina” de Eliade. Vei avea impresia că ai dat peste un tablou de secol 18 când mă vei întâlni coborând scara, cu lumânarea într-o mână. Vei crede că ai nimerit în „Omul de aur” de Jokai Mor, nu alta. Numai că eu n-am conac, ca ăia ;)).
Dacă vrei să faci un duș, iar te vei întoarce în timp! Va trebui să încălzești oale cu apă, te vei spăla în lighean, la lumina lumânării (sau poate a lanternei, și atunci nu vei mai fi chiar la 1800). Ce, nu așa se spăla lumea înainte? Și se spune că trăiau mai sănătos ca noi! Vedeți, Enel s-a gândit la binele nostru! Să trăim ca strămoșii noștri, eco, fără electricitate. Nu mai sunt unii care zic că așa au ales să trăiască, să mănânce carne crudă și să n-aibă curent electric? E mai sănătos (nu psihic, pentru că dacă mai opresc mult Enel curentul, o s-o ia razna multă lume).
Ca încheiere, mă gândesc? De ce să plătim noi serviciile Enel? Ca să ne facă d-astea? Ca să ne țină la –nșpe grade cu lumina stinsă, fără căldură, fără apă caldă? Dacă noi nu plătim, ne taie curentul. Dacă noi plătim și tot ne taie curentul, noi ce să le tăiem?

Sunt curioasă dacă nu ar mai plăti nimeni facturile Enel, ce s-ar întâmpla? Ar fi în stare să ne taie tuturor lumina? Ar merita încercat, ca experiment…

Sursă imagine: www.fotosmiley.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu