duminică, 9 aprilie 2017

Clasicul nu se demodează niciodată!

„Bijuteriile nu sunt făcute pentru a da femeilor o aură de bogăție, ci pentru a le face frumoase.” – Coco Chanel
Un subiect foarte drag tuturor femeilor: bijuteriile! Cărei femei nu-i plac bijuteriile? Pur și simplu, nu cred că există așa ceva. Atunci când aud o persoană de sex feminin spunând „Mie nu-mi plac bijuteriile”, îmi pare rău, dar n-o cred. Cum să nu-ți atragă atenția o pereche de cercei, o brățară, un inel, un pandantiv?
Bineînțeles că există gusturi și gusturi, eu vorbesc din perspectiva mea. Dintotdeauna mi-au plăcut bijuteriile. De când mă știu. Copil fiind, îmi plăcea să scormonesc prin bijuteriile bunicii și ale mamei, iar ele râdeau, pentru că întotdeauna puneam ochii pe cele masive și valoroase, care i se potriveau unei femei în toată firea, nu unei fetițe: cercei lungi, atârnători, ce-mi depășeau linia umerilor, coliere ce-mi ajungeau până la buric, brățări și inele masive, cu pietre care mai de care mai colorate, bijuterii din aur, bijuterii din argint… Eram foarte fericită când...http://literaturapetocuri.ro/clasicul-nu-se-demodeaza-niciodata.html 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu