sâmbătă, 10 iunie 2017

La granița dintre vechi și nou - Capitolul 12 - „Curios lucru, memoria”

Curios, mi-ai adus aminte de ceva… Știi că nu eu am avut ideea să ridic atelierul?
- Nu? Atunci soția?
- Nu… Nu ea, Dumnezeu s-o ierte!... Dacă-ți spun că nici nu știu cine e persoana care mi-a dat ideea… O fătucă, așa, ca dumneata. A dat buzna la mine în casă, crezând că e un atelier de restaurare, he he! Se rătăcise. Nici ea nu știe că mi-a dat ideea! Fătucă, vorba vine, acum trebuie să fie femeie în toată firea, cred că are vreo 40 de ani și ea, poate mai mult…
- Ce poveste! Și cum v-a dat ideea?
- Păi se rătăcise. Ne-am pomenit cu ea în casă, a intrat crezând că e un atelier de restaurare. Nevastă-mea s-a speriat, a crezut că sunt hoții! spuse el râzând.http://literaturapetocuri.ro/la-granita-dintre-vechi-si-nou-de-sorina-ciocarlan-capitolul-12.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu