sâmbătă, 17 iunie 2017

Tag: călătorie în lumea tuturor posibilităților

Am primit de la Mili o propunere irezistibilă: și cum o leapșă a cărților nu se refuză, eu zic să începem:
1. Să presupunem că te-ai reîncarnat şi de-a lungul timpului ai ales diferite identităţi, ce crezi că ai fost ultima dată? Ce meserie ai avut?
Pfff, la meserie nu m-am gândit niciodată. Dacă ar fi să existe treaba asta cu reîncarnarea, cred că am trăit în Spania, perioada Războiului Civil (1936-1939). Prea mă fascinează țara asta și tot ce ține de perioada aceea istorică, anii '30 în general, perioada interbelică. 
2. În ce ţară ai fi dorit să trăieşti?
Atunci sau acum? :)) Atunci nu prea aș vrea în Spania, era un context cam nașpa. Dar acum n-am nimic împotrivă :)))
3. Dacă te-ai teleporta pentru o noapte unde ai dori să mergi şi cu cine?
Ufff, grea decizie! :)) Yule Ball din Harry Potter și Pocalul de Foc. Cu cine? Nu e evident? :)) Viktor Krum! Să fiu Hermione măcar pentru o noapte, chiar dacă se destramă vraja, ca în „Cenușăreasa”!
4. Dacă eşti cititor pasionat, sigur ai abilităţi "speciale". Te-ai gândit cum ar fi dacă ai avea o şansă infimă şi să pătrunzi în mintea oamenilor pentru a le citi gândurile?
O, da! Să fiu ca Snape, Dumbledore sau Bellatrix Lestrange,  nu mai vorbim de Voldemort! :)) Un Legilimant, adică o persoană ce poate citi gândurile. Cred, totuși, că mi-aș controla această abilitate și aș folosi-o numai când este necesar. Bănuiesc că e copleșitor să auzi gânduri de peste tot și câteodată chiar nu vrei să pătrunzi în intimitatea oamenilor. Dacă în autobuz mă enervează să aud fără să vreau discuțiile tuturor, îmi dau seama cum ar fi să aud și ce gândesc! Dar sunt cazuri când această abilitate este crucială!
5. În cazul în care ar da norocul peste tine şi ajungi să descoperi Lampa lui Aladdin sau vreo baghetă magică, ce dorinţă ai dori să se materializeze?
Aoleu, iar mă puneți în încurcătură! :))) Pentru că este foarte greu să alegi o dorință. una singură! Și dacă este singura șansă, te gândești de 10 ori după dacă ai ales corect. Oare nu exista altă dorință mai important de realizat? Sau poate că dorința ta este realizabilă și te gândești că ar trebui să alegi ceva imposibil, aceasta fiind singura șansă de a se împlini. Ca să n-o mai lungesc, o să aleg acum și că tot vorbim de cărți, dorința mea este să-mi văd romanul publicat și citit de multă lume, nu o operă de sertar, vorba Rodicăi Ojog-Brașoveanu. 
Am ajuns la final, hai să provoc și eu pe cineva! Robert de la Lectura si ceai și Laura de la Bookcaffe. Întrebările le luați de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu